åh, nu vare måndag igen ..

har just ätit klart min frukost typ .. sitter här & är lite bekymrad :/ vi arbetar i grupper i historia & det handlar om att en öde Ö, tex; ska det finnas skolor på en öde ö? ett sjukhus? etc. det är så otroligt jobbigt, eftersom jag inte känner någon alls i min grupp, så jag sitter tyst för det mesta. har en känsla av att de stör sig på det. det kan jag ju förstå också. De kan ju tro att jag inte vill göra något alls & överlåta jobbet till dem, men så är det ju inte. Jag vet, jag vet, jag borde säga min åsikt, stå för det jag vill säga & för det jag tycker .. men det känns som om det inte vill komma något ut ur min mun varje gång jag öppnar den, svårt och förklara. Vi skulle jobba vidare med ''öde Ö'' idag .. får bara hoppas att jag lyckas få något ut ur mig, rättare sagt; uttrycka min åsikt :/ kan inte fatta varför jag måste vara SÅÅÅÅ blyg! aja, det löser sig, det gör det alltid. får ta det som det kommer.(snälla,snälla, låt det bli en bra historie lektion!) hahaha, vi har bordplaceringar också, sitter bredvid en kille som är grek & heter georgeos .. (tror han hette så & att namnet stavas så) haha, så blyg som jag är så säger vi inte knyst till varandra! XD FETT SYND! hahah iaf, nu ska jag platta håret, hinner inte skriva mer. haft lockigt igår & idag (mitt vanliga hår), men jag kunde inte stå ut med det idag hur jag än försökte från & med imorse, så plattning, here i come!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0