åh nej, söndag imorgon ..

kom hem för 5-10 min sen, har flummat asmycket med roxanna. min flumklompis hon är :) haha, älskar när vi bara får skrattattacker, vi garvar ALLTID när vi är tillsammans! iaf .. idag så köpte roxanna ett midjebälte det var allt, jag själv köpte ju inget, eftersom jag är pank -.-

hade ont i halsen igår, gissade på att jag höll på att bli förkyld & jag hade ju rätt, så jag har blivit förkyld :/ hoppas jag blir bättre & inte sämre.

sen så har jag klippt mig idag också ^^ gjorde det själv *stolt* blev riktigt nöjd också, även om jag bara klippte mig lite & inte värsta drastiskt. so, i love it ..


palla med imorgon! det är söndag, hata söndagar! -.- det är alltid den dagen, då det är skola dagen efter, alltid den dagen då man sitter där med läxorna, alltid den dagen man inte gör något spec. eller kan vara ute sent -.-
iaf .. imorgon måste jag sitta & plugga historia, 8 sidors matte, (eller 10 tror jag det var, är inte säker, men whatever), & sen .. en sak till har jag för mig att det var :/
eller nej, det var är de två tror jag,  *woho!* haha, menmen, ska popa popcprn & annat snack, sitta framför tv:n & bara ta det chill ^^ kanske kolla på gangs of new york, men vet inte om jag riktigt pallar ..
annars får jag sätta in en annan film på datan & kolla för mig själv.

nej, men nu ska jag byta om till lite mer bekvämare kläder & sen poppa popcoooooorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0