vinter = myspys hopefully

idag var en tråkig dag. förutom att jav var & handlade med mamma i maxi. & vadå handla, det var ju mest hon som handlade mat & andra grejjer. hittade inga stövlar elelr en varm tröja. det är nu som en kille skulle passa perfecto. någon som kan hålla om dig när det är kallt ute, någon som har en megastor jacka som man kan gömma sig under samtidigt som man håller i personen. jag vill verkligen ha n¨gon nu när det snart är vinter. det är ju då det är som mysigast. där man kan mysa på en kylig liten vinterdag, hemma bland täcken, film& varm choklad & så lite myspys också. 
men som sagt; man får inte alltid det man vill ha, så äre ju alltid, just som man vill ha ngt så får man det inte, sen när man inte ens tänker på det eller ens förväntar sig något så får man det! hur ska jag glömma att jag vill ha en pojkvän då :/ alla har ju en. men åh andra sidan kan ju tänka negativt & ba; killar suger. för det gör de ibland. som kanske den senaste månaden.
aja, det löser sig. det göre alltid.

jag hoppas det snart blir måndag, så att jag får gå till skolan. jo, tack jag vet, vad fan tänker jag med? säkert bara för att helgen har varit så otroligt tråkig! jag jåste få hitta på något imorgon! om jag inte gör det så får jag sitta där med samhällskunskaps frågor. inte för att vi har det i läxa eller något. det är bara uppgifter man måste ta ansvar för att göra lite då & då.
nej nu ska jag borsta tänderna, om jag lägger mig sen en stund efter eller stannar uppe sent & kollar på någon chick flick vet jag inte. jag får se vad jag gör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0