so much, but so little time

aj, jag har ont i båda mina ben, känner mig trött, anyway, ska inte klaga. idag fick jag reda på att folk är ännu mer falska & att man aldrig ska sluta förbluffas av dem. bakom en trevlig fasad gömmer sig en osäker & falsk männiksa, jag menar, jag bryr mig inte om dig, så palla att du ska bry dig om mig & gå ruunt och sprida en massa saker. du är dum i huvet & så otroligt osäker så äre bara. i fall jag glömde & säga det; så äru otroligt barnslig också. jag orkar inte med dig, vill inte ha något med dig att göra, punkt!

idag så fick jag mitt efterlängtade vaselin, jaja, jag vet, det är BARA ett vaselin, men jag menar, äntligen får mina läppar vård. har inte ens kunnat haft råd med ett vaselin, jag menar hallå?! haha, men idag så köpte jag en i kicks efter skolan med mamma, den luuuktar så gott. passion frukt äre. sen så kollade jag lite på christina aguileras parfym, lukten är inte värsta god så att man längtar efter att få köpa den ..  eller jag vet inte, men fick med en provflaska på just den parfymen sen när vi betalat för våra varor (snacka om att jag sken upp, haha, inte för att det är värsta grejjen, men liksom äsch.) sen så .. shoppade mamma lite & snart kommer mitt studiebidrag & då kan jag få köpa det jag vill ha! wohoooo ^^ 

heroes idag ^^ längtar tills kl 9, haha. sen äre ju heroes maraton på lördag!

det värsta som hände idag, som jag blev otroligt irriterad över var att jag inte hann göra mitt historieprov! jag satt hela jävla fucking 2 timmar & pluggade igår, utan att ta en paus! jag kunde allt, jag lovar, allt. sen fast man har satt så att väckarklockan ska ringa kl 6, så ringer den inte alls, utan blev väckt av mamma vid 7!  (vi började 8 idag bara pga provet) så jag hann inte till första lektionen, eller jag kunde ha kanske när halva timmen hade gått men dem släpper inte in en efter 8, eller kanske några minuter efter släpper dem in en bara.
palla, exakt den enda gången jag VERKLIIIGEN HAR pluggat, då kan/får jag inte göra provet. that sucks! 
mitt omprov är mucho svårare & den får jag väl göra någongång i november eller december i think.
men fortfarande, that sucks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0