simple things in life we forget

varför gör man något så enkelt komplicerat? i vissa fall dårå .. i andra fall äre ju inte ens eget fel att det blir komplicerat.
ibland känns det som att man inte gör nog, nog för att hjälpa andra. asså man försöker ju så gott man kan, men sen när det inte går, skyller man på sig själv & ba; jag kunde ha gjort mer! äre inte så .. ?
folk kan klaga på en sak, själv står man där och vet inte vad man ska säga, elelr hur man ska göra för att hjälpa, även om man av hela sitt hjärta vill hjälpa så otroligt mycket. 
jag säger bara .. ljuset kommer visa dig hem. den kommer visa dig till lycka. ta det från någon som vet vad den pratar om. 
fast man skrivit den meningen vet man ändå att ingen kommer tro på den, om det nu är så att folk tror, så är det väääldigt få .. 
aldrig att jag kommer släppa linan som du håller dig fast vid, kommer försöka göra allt för att dra upp dig, men vet du vad? du måste också försöka lite, försök.
tänk dig sen .. när du kommit upp ba; yes, jag klarade det! låt det vara ditt mål.

3 stora problem .. är nu nada. i made it, you can make it too. i believe in you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0