Oops!

vad det kan gå fel, fick nyss syn på klockan, 07:20. jag ba; wow luugnt, va mkt tid jag har på mig, sen så kom jag på att vi börjar 8 -.- fuck it.. så jag får väl missa spanskan på en måndag för tredje gången i rad antar jag då.
jag som skulle komma i tid, vaknade av att väckarklockan ringde & den villei nte sluta ringa heller. pallade inte stänga av den för den var i mammas rum & om jag skulle gå dit & stänga va den så skulle hon vakna & då måste jag borsta tänderna & göra mig iordning, och det vill man ju inte ;) så den pep i en kvart efter att jag vaknat & bara för att det var så otroligt irriterande att den inte ville sluta pipa, så tog jag min ipod & lyssnade på den ^^

men sen blev jag ändå trött på att jag kunde höra pipet genom ljudet av musik så jag skrek; MAMMA! & då vaknade hon.
fan ta väckarklockan. i hate it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0