oh ... its so plööish

kom juuust hem, data föööörst! haha.

asså jag orkar inte med gymnasiet/skolan, vill anmäla mig sjuk 24/7 men det går ju inte eller hur, sen så äre läxorna, ja, man visste ju att det skulle bli jobbigt när man gick på gymnasiet, men inte såhär -.- ligger efter i matten, har typ 8 sidor att göra, men palla göra de idag, har på mig tills måndag, för neej, idag måste jag göra engelska grammar skit, plugga lite på historia om jag hinner (prov på torsdag, remember), sen en uppsats i muscia, om the eagles, vilka fan är the eagles?!

plöööööööööööööööö .. -.- jag vill skolka, jag vill skolka, jag vill skolka, hahahah.

men skolan gick fort idag, dagen tog slut fort ju, vilket var bra, höll på att somna på engelskan XD
hade pyttipanna idag, usch, smakade inte alls lika gott som grundskolans pyttipanna .. sakna SIS's pyttipanna <3 haha.

anyway, kan inte sitta inne & skirva mer, plugget väntar, tråkigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0