min favorit

asså helt seriöst, jag får DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPPPPP! den jävla sidan went cp, efter att jag skrivit ett helt blogginlägg, ganska långt vare också, & sen när man trycker på såara så bara försvinner det! FUCK IT! HATA!

IALLAFALL!
min favorit i idol är Marie Picasso. läste hennes blogg inlägg nyss. inlägget var så hoppfullt och inspirerande.
här är länken; http://www.tv4.se/idolblogg/marie/ 

de hae inte mina stövlar i centrum. tjejn i kassan var så snäll så att hon kollade i sin dator om de andra affärerna hade. trodde kista skulle ha men nehepp, inte de, & inte stinsen heller .. -.-
de har bara några kvar i min storlek i stan. bummer. får se om jag hinner dra dit & köpa.
jag orkar inte med skola imrogon. fan va tråkigt, innan man vet ordet av, så blir klockan för mycket & man måste hoppa bums in i säng & lägga sig för att sova..
PLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

ska fan ta & börja planera saker i förväg,  bättre ju, annars sitter man där & inte har en aning om vad man ska hitta på. den här helgen har väl varit kul, men meest tråkig. var med roxanna i fredags & med mamma både igår & idag.
aja, nu ska jag fortsätta med att ha tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0