it was OK

im bored. borde egentligen plugga, har kapitel 6 att läsa i en bok som vi läser i engelska, men palla. hon säger ändå inget om man glömmer göra läxan, haha. fick lite skuldkönslor nyss .. :|
anyway, jag gör inte så mycket. har tråkigt.
har finally något planerat för helgen, ska vara med my schlyynaaaa, & sen kanske med roxanna på lördag om jag får tag på cash.
jag måste verkligen skaffa mig ett jobb. jag börjar bestämma mig för det mer & mer. i got to do it, dude!

hur min dag var? jo, på morgonen hade vi musik, med världens tråkigaste & segaste musiklärare, men tiden gick fort konstigt nog, säkert för att vi hade kul med att göra narr av läraren, nej fan va elak jag känner mig XD gjorde grimaser hela tiden när han hade ryggen vänd mot oss. ville bara sova.
sen .. så hade vi lunch, blää säger jag bara.
idag hände världens äckligaste grej, jag har haft handen i blod. jupp, its GROOOOOOOOSE! X(
men det var torkat, som om det gjorde saken bättre ..  tvättade händerna med tvål tusen gånger om. BLÄÄÄ. usch.
kände mig så äcklad & känner mig äcklad när jag tänker på det. usch.


sen så hade jag gympa, hahaha, det var bara jaG & en anna tjej i min klass som var med XD men det var helt okje för mig fast jkag inte ens behövde komma alls, enligt läraren, hon var tvungen men det var inte jag, eftersom jag hade varit med på tillräckligt många lektioner. asså idag på gympan så var vissa tvunga att gå eftersom de inte hade varit med tillräckligt med gånger på gympan. fast äsch, wahtever, jag var ändå mer. badminton skulle vi spela jöö. älskar det, haha.

sen så skulle vi ha spanska. its was OK. fick sluta en halvtimme tidigare, fast stack ändå hem halv 4, snackade med paulina i en halvtimme, sen tog jag bussen & då bar det hem. 

en sak till, igår kväll innan jag la mig så började jag läsa; jag ser mig själv i en stulen spegel. den är så bra, den har flera karaktärer, om man inte känner igen sig i en, så gör man det i en annan. har bara läst lite, men ändå, den verkar skitbra!

orka skriva mer, är trött. ska rullish vidariish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0