ingen skola idag

det vare inte, så gick man upp i onödan, jag var till & med försenad, & till vad -.- till en svenska lektion som vi inte ens skulle ha sen .. samsam -arna fick gå hem efetrsom vi inte har eng, men samekonom-erna, fick stanna kvar, haha (6) haha, nej men natacha föreslog att vi skulle dra till stan, så jag kom hem för 10 min sen kanske, tror jag, har varit med natacha & kollat runt i stan, det var synd att jag var pank & hon hade glömt bort koden till sitt kreditkort (fett synd). men vi tog en liten brownie på bk & lite senare så åkte vi hem (för att hon höll på att slumra till på bk, haha så sömnig var hon, så hon ville bara sticka hem & sova) & nu sitter jag hem & är hungrig så jag ska hitta ngt att äta, mat förhoppningsvis! (har inte ätit lunch)
vi får väl se vad jag hittar på resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0