im real

idag glömde jag vem jag var. men .. sen så kom allt tillbaka igen mot slutet av skoldagen. aldrig att jag ska glömma bort vem jag är igen. im gonna be me. varför jag ändrades för en stund vet jag inte, märkte det lite senare.
ändras jag? kanske, kanske inte. men aldrig till det sämre. utan till det bättre! power to be pluggis, power to be non-smoker, power to be me! 
jag ska vara jag. jag ska förbättras. 
jag glömde vad jag stod för. hur?! verkligen .. hur jag kunde ha glömt det. blev oerhört besviken efter på mig själv. 
aldrig mer. aldrig. från & med nu; jag står för det jag stod. jag står för det jag står för. det ska inte ändras, det får inte ändras. kommer aldrig förlåta mig själv annars. 

im proud to be me.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0