I'll be

 .. your crying shoulder, whenever you need me. i will be here.

idag har varit en heelt OK dag :)
asså jag har ju spanska 2, fattar noll! alla verkar vara så duktiga .. :| jag fattar typ noll, kanske plugga in lite av mig själv?
höll på att somna på matten idag XD läraren förklarar, men ingen lyssnar .. haha, hade typ 3 timmar & en halvtimme matte idag om man räknar med mattestödet. fatta, så mycket matte på en dag orkar man inte med!
så .. jag gjorde inte sååå mycket på mattestödet, gick in & ut för det mesta .. palla att det är obligatoriskt, men aja .. när det nu är en vecka kvar till matteprovet kanske det är lika bra att dra nytta av det.
vi har historieprov på torsdag också -.- vi fick tid att plugga på historie lektionen idag, så nu behöver jag inte plugga hemma, mucho gusto! samma sak med matten, mattestöd = plugga .. typ.

anyway, pa, pa, pa ..  sen lite folks bilddagbok ska man kolla in nu jööööö.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0