if god is a dj, the life is a dancefloor, the love is the rhythm, you are the muusic

dagen gick fort. vi slutade ett.
efter att jag kommit hem & letat & funderat på vad jag ska ha på mig tills imorgon, så hittade jag äntligen något ^^,
guud, jag har så mycket plugg! jag har matte, 8 sidor att göra! idag så kanske jag gör lite, imorgon skippar jag det eftersom vi ska ha konsert. vi, de som går i individuella valet dårå, i kör. så vi ska sjunga gospel i en kyrka XD
ska vara där HEEELA dagen från 9:30 till 20:00 .. palla, men vi ska lära oss 8-10 låtar på en dag så .. tror jag, om jag nu inte har fått fel uppfattning av det hela.
vi är de ända som är 'barn' .. tonåringar dårå, de andra är vuxna, de som ska sjunga med oss, plus en liten 12- årig kille, va söt ^^ eller var det en 10-åring .. :S anyway ..
tar med mig digitalkameran, hahaha, mobbat, men ändå .. får man ens ta kort i en kyrka? dum jag är, klart man får .. eller? ..(a)
anyway .. jag vill bada idag! men roxanna här verkar inte kunna följa med .. eller ens försöka följa med!

ska typ .. göra ingenting nuu .. om jag har FÖÖÖÖR tråkigt så ska jag börja plugga matte! sorgligt nog .. -.-
glass .. OC & maybe KYLE XY!


patetisk nog äre såhär jag tillbringar min fredagskväll -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0