I want it.

så , den goda nyheten är, jag ska inte sitta hemma idag, yeay. haha har ingen dålig nyhet, nja, en dålig nyhet är att igår så gick ena ipod hörlurar sönder .. :/ får skicka in den på fixning, typ. mitt ett års garanti har inte gått än så.

det finns så mycket jag vill ha. så mycket som jag vill shoppa. här är min lista;
nya stövlar (som jag förhoppningsvis kommer få idag)
nya underkläder
ansiktsvatten och dag- och nattkräm.
strumpor.
ny foundation (min håller på att ta slut)
baggy brallor (replay har ju snygga)
en vinterjacka
mjukisbyxor
minst 3 nya lång ärmade tröjor.
en varm & mysig tröja.
en munk tröja.
en munk tröja med dragkedja.

kommer inte på ngt mer, kanske om jag vill ha mer. sist men inte minst vill jag ha de här tröjorna;

   

men tydligen så är de skitdyra. make love not war tröjorna kostar typ 82 dollar, vilket nästan är 820 svenska kronor, i think ..
anyway, nu ska jag dra till centrum med mamma & sen kanske till kista om jag inte hittar mina stövlar här.

dude.

Kommentarer
Postat av: emma

är det kathrine hamnet? för den kostade bara typ 500-600

2007-10-14 @ 22:40:34
URL: http://emmalicious.blogg.se
Postat av: sogol

katherine hamnet? :S
ISÅFALL VAR :O

2007-10-15 @ 07:39:30
URL: http://peacetoyall.blogg.se
Postat av: emma

urban outfitters :) fast d var typ ett halvår sen

2007-10-18 @ 20:52:32
URL: http://emmalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0