got to be in tha' club, juuust shaking

lala, blev väckt 10 -.- äsch bara bra juu ..  mer timmar så då verkar dagen låång, and that; i like.
fick reda på att jag måste plugga annars får jag inte gå på fest på fre. jahapp .. -.- JAJA, plugga på lov?! whatever.
måste man så måste man. så ska göra det idag efter att jag duschat.
jag gillar iden om att det är fest två dagar i rad, haha, men ingen dricka för min del iaf.
sen så måste jag få med mig någon till kista idag, jag måste köpa saker jag vill ha, & monas present jöööö.
i have money monet MONEY ;) *wohoo*
haha anyway, nu ska jag hoppa in i duschen.

& det får fan vara bäst för vädret att det inte regnar på fredag eller lördag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yes! Jag går på kundalinyoga i Henriksdal! Det är jättebra och väldigt billigt, 600 var 10:e gång! Om man jämför med andra som brukar ta runt 4000 per termin så är vet verkligen billigt. Men annars har väl friskis och svettis och de flesta gym olika yogapass, det finns ju tusentals att välja mellan.. Och om du har gott om pengar är det ju bara att välja och vraka! :)

2007-10-31 @ 22:51:05
URL: http://thevolcomstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0