feel the vibe

lala ..  här sitter jag och mona ligger under täcket. vi ska sova tidigt på en lördagskväll -.- yepp, thats right .. -.-
anyway, annars har hela dagen och kvällen varit rolig. har haft kör på morgonen. var på plats vid halv 9, vi började då .. fast konserten började kl 18:00. vfså tidigt? jo, för att vi skulle lära oss typ ca 8 låtar.  hade tappat min energi heelt när vi hade tränat klaart & det var klar en timme tills konserten. stod bredvid cassei, vi sjöng hela tiden fel .. tjejn slog mig varje gång jag gjorde fel -.- haha anyway .. bra att hon påminde mig, var nära att sjunga flera ggr på träningen med de som sjööng solo i vår grupp XD anyway, sen när vi skulle uppträda så gick det suuuper. eller, nja bättre. anyway ... sen på kvällen bar det av till mona efter 3 telefon samtal med min morsa .. två där jag försökte övertala henne & en tredje då mona övertalade henne att jag skulle få sova över hos henne. hahaha.
jag lägger in bilder på våran f'ilm' kväll vi hade idag kväll, mona, gulcan, jag & donia ^^ sen på körgrejjen också^^
det var faktiskt kul där, jag fylldes av glädje när jag sjööng; ''praise the lord'',  ''happy day''' och många fler .. jag vet inte varför. kalla mig knäpp eller vad som helst, men jag blev glad & fylldes av gjäädlje. mona & gulcan kom & kollade på .. fast mona hatar gud låtar, hahah.
nu när jag skriver det här så har gulcan & donia stuckit hem ..  men it was naaaaaaaaaaajs! (nej, inte att de drog hem, utan 'film' kvällen' )

anyway .. palla skriva mer om det, bilder kommer imorgon som sagt. juust nu lyssnar vi på saosin (mona is forcing me, fast .. de låter faktiskt ganska bra *hmm* )
har blandat in lite soulja boy ;) kan inte tro att jag inte har lyssnat på crunk förut. det är sjukt bra jööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0