du är vacker pojk

det är söööndag. ja, det är tråkigt att morgondagen kommer vara något vi kallar måndag, men äsch, jag är nöjd med helgen så det gör inte så mycket ^^
hittills har jag pluggat lite historia, det går ganska bra tror jag .. (?) har prov på onsdag på sovmorgonen, så jag har ingen sov morgon på onsdag -.- utan ja, historieprov, satsar på ett vg, men nu när vi har en praktikant som lär oss istället för våran riktiga lärare i SO, så skriver snubben inget på tavlan, utan bara snackar, alla ba; men skriv han ba; neeej, ni får anteckna när jag snackar. my ass att vi ska kunna anteckna när han snackar. liksom vad är viktigt vad är inte? vissa är ju mer & andra inte. men på sista tiden har han börjat skriva lite på tavlan iaf :)
sen nu när jag tröttnade lite på att plugga, bestämde jag mig för att ta en paus & logga in på pa. gogglade upp alex evans, en vacker pojk om jag må får säga ;) så jag har suttit för det mesta & kollat på hundratals bilder på bara den vackra pojken. he's a total beauty.
nej, men nu ska jag faktiskt sluta med att dregla på skrivbordet & återgå till pa.


Kommentarer
Postat av: mona

NEJ NEJ NEJ, HAN ÄR MIN! VAD ÄR DET MED FOLK NUFÖRTIDEN,DU O NELLIE BARA KOMMER O TAR HAN IFRÅN MIG :'(

2007-10-21 @ 18:05:58
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: sogol

tar ifrån XD get over yourself, woman!

2007-10-22 @ 06:39:19
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0