orka vara jag!

helt seriöst, jag orkar inte.. när ska det här sluta?! när ska jag börja sluta vara så nervös & rädd, jag menar nytt folk, so what?! jag måste börja nu, eller aldrig annars äre försent.
jag ska försöka vara positiv, inte negativ, jag menar vad är det värsta som kan hända? jo, att ngn hånar mig eller att jag börjar stamma. PLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
detta suger. jag vill vara en sån där tjej som är otroligt självsäker, som bara fånar sig så otroligt mycket att skämma ut sig förblir coolt!
har druckit två redbull hitills, en tredje väntar, (hoppas det hjälper .. & inte gör mig mer illamående förhoppningsvis)
men nu ska jag dra & käka middag typ, som monas morsa har lagat. jag hoppas kunna äta. fast jag är nervööööös.
åh, orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0