jag lever i en värld där alla sätter etiketter på alla

.. vad, det är ju så, även om någon sitter & förnekar det just nu.

jag är så trött på folk som inte är sig själva, som låtsas vara någon annan, låtsas gilla en annan sorts musik/artist/kläder/stil bara för att passa in, liksom va er själva, patetiskt asså.
man blir ju bra vän med någon för att man är sig själv, för att den personen ska gilla dig för den du är. ditt riktiga jag.
fast och andra sidan så ser ju ingen någons riktiga, riktiga jag. (om nu någon fattar vad jag menar).

jag har fan omprov imorgon, två stycken! plöööööö. sen så har jag historieprov på fredag också. plööö plööö plöö!
aja, ska plugga när jag kommer hem, jag bara måste liksom. fan ta internet bolaget som vi skaffade också. vi kan inte ha modem, & nu hotar dem att vi ändå måste betala för 12 månader?!

jag orkar inte vara den som hjälper andra, när man inte känner sig uppskattad efter. man finns där, men istället för att man ska bli uppskattad, så blir andra som inte ens där för dem uppskattade man, ba; whöööt? :S

anyway, vem fan försöker jag lura, fast folk kommer vara så, kommer jag ändå alltid hjälpa dem, det går bara inte att inte göra det.

det borde inte finnas grupperingar. alla passar i en enda grupp om du frågar mig.

här är ett faktum; fast livet har sina upp & ner 'banor' så älskar jag det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0