here we go again ..

tudulodu .. här sitter jag .. igen. skulle inte skolkat från gympan om jag visste att vi hade simning idag, men men, äsch .. äh, vem försöker jag lura, skulle visst skolkat då också! ^^
på fredag är det looov, woho, längtar!<3 sen äre julavslutning + kören i aulan .. igen, gud va mkt kören har att göra.
stackars irene som sitter här med mig har tråkigt .. :/
JAG VILL HA PENGAR, SHOPPING, LUSSEBLLAR! :D ... och myspys såklart ^^
fast det är ganska svårt utan en vit jul .. äsch, man gör det bästa av det, snön kommer i jan, feb iaf :)

jag är nöjd med den jag är, och dem som inte uppskattar mig som en kompis, behöver inte uppskatta mig, klarar mig bättre utan.

plus, i nailed(vet inte om det stavas så) it på trummorna idag! hahaha, anyway, vi har prov på musik den 16 jan, sen så fick jag ig på det senaste historieprovet .. i knew it was coming, i could feel it, dude .. -.- 
iaf, då har jag alltså omprov på spanska idag, sen omprov på historia i mars igen, eftersom det här omprovet sööög, jag vet det, jag kommer få ig. sen så .. ja, måste förbättra min ig varning i svenska. plöö, jag lovar, jag är skoltrött. solna gymnasium passar för oss layzie people tycker jag, men ändå, ska bättra på mig.

no more of that, and no more of this, im gonna do better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0