hata hata hata ONSDAGAR

asså onsdagar är inte min dag, det är inte det, inte måndagar heller, eller söndagar heller för den delen, eftersom på söndagar har man ångest inför att det är skola nästa dag & på måndagar så äre så otroligt tråkigt, så otroligt ba; GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! och idag, idag är världens tråkigaste dag, om en timme eller så,  så har jag prov i spanska, 'konversation & diktamen', PALLA! kommer kunna nada. aja, skolkar från gympan som jag har också, men orkar inte, ni ser ju, onsdag är definitivt inte min dag! sen när jag kommer hem måste jag skriva en insändare tills imorgon ... -.- i svenska. IG varning i historia & svenska, min framtid kommer suga, haha, fett synd.
nej, men vi får se, idol finns ju alltid .. NOT XD
lucia nästa vecka i skolan, jag & nazanin ska sjunga 'oh, happy day' det är en sån glad låt, sen sådär lite svängig ni vet ;) i like it!
så längesen jag skrev i min blogg, jag saknar det så mycket. jag saknar pa, jag saknar msn, fast det blir långtråkigt med att hålla på med det efter en timme typ. jag saknar internet, jajajajajaja, jag vet, har skrivit det i två st förra inlägg, men who cares, i love internet! hoppas jag får det om en vecka :/ plööö.
aja, vi får se vad jag hittar på i helgen också.
jag ska fan ha det full planerat .. eller inte! har fan omprov nästa måndag & nästa torsdag samtidigt som jag har historieprov på fredagen, plöö. palla.
 
orka, orka, orka, orka! haha, jag är inte på jättesuperduperglatt humör just nuu, jag har otroligt tråkigt -.- aja, bloggar finns alltid att läsa jöööö.
gud vilket långt inlägg det här blev.

jag har shoppat också btw ;) köpt två klänningar, dem är så söta! en orange & en svart. sen så gråa byxor som jag har på mig just nu, & sen en grå topp med svart mönster ( det har jag inte på mig, bara dem gråa byxorna) like it.
längtar tills sommaren, då jag kan ha på mig sommarkläder & köpa den där ryggsäcken i stadium, och sen  .. sen (det här är absolut sista gången jag tjatar om det! ) sen .. ha mina klänningar där jag HAR LÅNGT hår .. :$ (a)
jaja, det var sista gången jag tjatade om det, sa jag juu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0