happy new year .. ?

.. äsch, det är först vid 12 för mig. när klockan slår exakt tolv. orka tråkiga männiksor som inte pallar att man driver med dem, jag menar; va inte så tråkiga!
det är ett helt nyår som kommer, det ska bli en heeelt ny start. längtar tills sommarn, det konstiga är ju att det är varmt nu i jan, jag menar, blommorna har slagit ut?! :S weird.
just nu gör jag inte så mycket, jag ska måla mina naglar & så, vid 5 kommer pappa & hälsar på.

musik betyder så mycket för mig. älska musik, jag menar, den som inte älskar musik måste vara dum i huvet.
jag vill bara kolla på adam & eva, dem där gamla serierna man brukade kolla på när man var liten? haha, bara sitta där med malin & asgarva åt varje liten sak, hhihiihi, det blir av när flickan kommer hit om 2 dagar! <3

nej, nu ska jag bara njuuuta av allt, av livet.

GOTT NYTT ÅR ... men det är det nog inte riktigt än, det är det om typ 8 timmar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0