2008 ska bli en ny start för mig, förhoppningsvis

.. äsch, det är vad man gör det till.
det är en dag kvar till nyår, och hur man tillbringar nyår eller hur man är, är hur man tillbringar resten av året sägs det, då får jag inte vara som jag var idag, jag vaknade 2 idag, helt uttråkad har jag varit hela dagen, en såndär när man är riktigt rastlös, det finns inget på tv, det finns inget att göra, och affärerna har stängt, men om dem nu skulle ha öppet skulle du inte orkat ta på digkläder & sminkat dig & dra ut - det har varit en sån dag, jaja det är vad man gör det till, men ibland så äre bara typ som att man ba; åååh, man orkar inget. därför ska jag inte vakna 2 imorgon, vaknade egentligen 1, men dagdrömde typ tills 2, eller så. plus så kändes det mer som kl 8 än som kl 1, aja, anyway, imorgon, får jag vara uppe tidigt, nja inte tidigt, typ kl 8 tidigt, men tidigt för att affärerna har inte öppet så länge på nyårsafton, och om jag stannar hemma imorn också då kommer jag få utbrott, så nej, jag ska skaffa en ny mus, eftersom den här knasar så mycket, har försökt vara inne på datan hela dagen, jag menar om man ändå inte har något att göra, varför inte logga in på datan? tror ni inte jag har försökt eller?! men nej, min mus ville inte fungera förräns nu, så jag har inte kunnat vara inne, så imorn blire att skaffa en ny mus!

sen kan folk på msn lära sig att man inte svarar direkt när dem skriver, man har faktiskt annat för sig, man kanske springer på toa, eller man kanske snackar med flera på samma gång .. eller helt enkelt skriver i sin blogg eller något annat?
fatta roxanna, tålamod, tålamod, du är inte den enda jag snackar med?

nej, jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår heller, inte för att jag ska kröka eller så, nej, jag ska fira den som vanligt med familjen, jag kan känna hur uttråkad jag ser mig själv & känner mig imorn, jag menar när jag säger; ''jag ska fira med familjen imorn'' hör jag hur jag inte vill, eller det är så jag känner, jag menar våran familj gör inte så mycket på nyår, vi bara blir så här; woho, nyår! kramar om varandra vid tolvslaget & sen kanske kollar på fyverkerierna som pågår utanför vårat hus, själv så köper vi inte fyverkerier, jag anser att det förstör miljön, folk kan ju plocka efter sig?! men nejnej, ''vem bryr sig''
orka att ni snackar om att vissa lider mer än andra, ja men, nu när man kan göra något för att inte göra klimatändringen värre (snackar inte om fyverkerier nu) så''orkar'' ni inte, eller helt enkelt inte bryr er. jag orkar inte bry mig att ni inte bryr er, jag tänker göra som jag vill & försöka göra mitt bästa med att bli mer miljövänlig.
nej, men orka vara negativ, nyår med familjen kanske inte blir så dålig, ska vara positiv, det blir vad man gör det till. ska fundera över vad jag ska ha på mig imorn, min nya blåa klänning eller mitt rosa linne med en liten rosett vid sidan om, äsch, det blir bra imorn. 
  

Kommentarer
Postat av: Rox

jag fattar men ibland när person skriver väldigt mycket så att "durududun" -ljudet blir jobbigt så kan det betyda att det är bråttom, ta upp det fönstret först! HPN :)

2007-12-31 @ 00:36:45
Postat av: sogol

bråttom, du hade bråttom med att veta hur man stavar akward!

2007-12-31 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0