2 dagar kvar till nyår?

idag har varit en helt OK dag, fast fick reda på att mona hamnade på sjukhus, blev orolig.
var försiktig! bra att det löste sig iaf. 
sa hejdå till flickan för en stund sen. 
anyway, vi gjorde egentligen inte så mkt, bara kollade på mean girls, typ halvt, tills musen började knasa sig IGEN!
orka med min mus asså. aja, det lösert sig. sen så fick man presenmter från människan också, julen är över, ni hade inte behövt köpa presenter, vi hade inget till er :$
men gillar toppen jag fick, its pretty :) hihi

plus så glömde du bort din choklad hemma hos mig, mona. 

kom på en grej, idag märkte jag att jag ser rudbeck som ett läskigt ställe, om jag gick där skulle jag vara rädd att inte få några vänner, helt seriöst.

sen drömmen i morse: det var inte så jag hade tänkt att det skulle vara, nej det ska vara bättre, andra personer ska det vara i bilden också, haha.

nej, nu äre dags för MUSIK!<3


Kommentarer
Postat av: Mona

ät chokladen du! du behöver lite fett på din lilla nätta kropp... och visst rudbeck var lite läskigt till en början, men tillslut får man helt underbara vänner som både är ens motsvarigheter medans andra är som ens klon :)

2007-12-30 @ 12:54:31
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0