vart jag lär mig saker? its the movies

haha får fan inspiration från filmer. tar små ord från filmer & det hjälper mig ibland. inte bara från filmer, utan från låtar också. kollade nyss klart på 'the perfect man' med hilary duff. jaja jag vet ''who cares about her?!''
vet att de flesta hatar hilary duff & andra tonårs skådespelare, menmen filmen hjälpte mig inför morgondagen.
det betyder inte att ångesten är borta,(jaja, vet att jag klagar,låt mig! min blogg, den är för mig så får klaga hur mkt jag vill)  men typ hittade en mening i filmen; ''alla är rädda ibland, det betyder inte att man ska fly'' 
ganska bra mening. aja, får typ ta hand om min rädsla inför imorgon, & liksom vem är inte rädd? det är en ny skola med nya människor, känner folk som ska läsa natur iaf. and who knows, jag kanske får nya vänner, vf ska jag vara så negativ. om det blir dåligt imorgon det är då jag har rätten att vara negativ. positiv is the shit. Jag erkänner, jag menar inte att jag kmr kunna vara positiv, men ska försöka, jag menar jag har ju inget att förlora. det blir säkert bra imorgon. som sagt; who knows. får helt enkelt se. ska följa mitt motto; tar det som det kommer, ska försöka att inte oroa mig. ska bara go with the flow. nu känns allt bättre, lite bättre. för en stund sen mådde jag illa pga av ångesten, men nu, att tänka positivt hjälper. hey, what about that!

iaf, just nu väntar jag på att 'so you think you can dance' ska börja. snaaart dags att lägga sig också. måste upp tidigt imorgon. typ vid halv 6 fast jag börjar 10. jag är seeeeeeeeeeeeeg! hahaha, måste duscha. df.

fortfarande, någon som har eller kan ladda ner; this is my now - jordin sparks, eller home - Chris Daughtry ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0