''våga ta risker - annars lever din själ inte riktigt''

.. bra sagt. drew barrymore sa det faktiskt. önskar jag kunde våga ta risker, kmr jag någonsin kunna det? hoppas det! men egentligen så har jag mig själv att skylla, tar jag inga risker så äre mitt fel juu. ska inte klaga, har mig själv att skylla.

de senaste dagarna har varit bra & kuliga. igår i skolan när vi hade svenska & jag hade tydligen svenska som andraspråk, hahaha, satt för det mesta & garvade på lektionen, ska berätta varför. läraren snackade med oss som om vi nyss hade anlänt till sverige.
''sen så reklam, ni vet väl vad det är? de sakerna som får att köpa saker som kommer på tv & ibland finns i pendeltåg så där' *visar stor reklamsplansch* '' seriöst, hur dumma tror han att vi är? XD sen så frågade han vad en anarki var & en i våran klass sa typ ah, det är när ingen bestämmer. typ kaos. sen så kommer läraren med; ''ja, exakt, kaos. & ni vet väl vad kaos är? typ när allt inte fungerar som det ska & allt är huller om buller''
hahaha, seriöst, jag & tjej som satt bredvid mig vid namn irene vi satt & garvade & ba; tror han att vi är dumma eller? asså killen betedde sig som om vi var invandrare som kommit till sverige för en månad sen & skulle lära oss svenska. haha nejnej, på fredag ska jag byta till svenska A, & tydligen fanns mitt namn med på listan till svenska A såå ... svenska A it is.

haha både idag & igår kunde man inte sitta still & tyst i matsalen, mahshid är så rolig. she cracks me up! synd att flickan bara inte går i min klass.

fick veta idag att vårat individuella val börjar vecka 4 :/ det är typ i januari, liksom neeeeeeeeej! me want körsång nuu -.- menmen, det positiva är juu att vi har två timmars håltimme då.

idag kom jag en timme & en halvtimme försent också, haha! fett synd, fick skuldkänslor, men lovade mig själv att komma i tid i fortsättning. ja, jag kommer klara det, eftersom idag kom jag bara försent för att jag duschade imorse. missade min musik lektion :( aja, får skylla mig själv. får se till att vara i tid nästa gång .. & alltid.

renoverade mitt rum lite idag också. happy happy .. orka berätta hur det ser ut. fast det ser större ut iaf.
kommer inte på något mer att skriva mer. ska hålla på med min musica & pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0