this is my now

kollade nyss klart på american idol, kan inte beskriva hur mkt jag gillade kvällens avsnitt & låten. vinnarlåten var så WOUUW OUFF! okej, ni andra kanske inte tkr att låten är så fin, men den betyder så mkt för mig. den låten innebär ett ord; hopp.
men iaf .. älskar låten, this is my now heter den, ska försöka få tag på den & chris daughtrys home. gud, det finns verkligen inget bättre än musik. i love it! hur mycket jag älskar det går inte att beskriva.

ångesten över att börja skolan är typ över lite, får helt enkelt vara social har jag bestämt. kan alltid dricka två redbull innan så jag blir alldeles babblig & skrattig .. men & andra sidan, vem skulle vilja bli kompis med mig om jag är sprallig på första dagen? nej, om jag inte får tag på pigamin godis så får det väl vara.

har nyss startat bloggen men funderar på att ta bort den .. jag har ju också en blogg på playahead liksom, vf inte bara ta den liksom(?) aja, men jag vet inte hur jag ska göra får se hur det blir. bloggen är ju först & främst for me, så det borde inte spela så stor roll, menmen får se hur jag gör :)

kan någon tipsa om var man kan köpa fina skinnjackor som kostar under tusen kronor? äkta skinn eller inte spelar ingen roll.
i shall now sign in to my lovely pa. sa ju det; beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0