Palla!

asså palla att jag försöker göra om min blogg i en halvtimme typ sne så när man trycker på spara så sparas det inte! PALLA!

aja, idag efter skolan drog jag hem till min schlyyyna, vi hade det naaaaajs. snackade bara. kunde inte stanna så länge så var hemma vid kvart över åtta typ. störde mig grovt mycket på mannen i båset på rosersberg stationen!
jag hade glömt bort att mitt busskort inte gällde efter 7, så jag bad snällt om att bara få bli insläppt igenom spärrarna den här gångeb, men neeeej, fast man frågade med ett snälla en gång till så nej, man fick inte sen när man frågar vad man ska göra så säger han; ''ah, du får ju planka annars juu'' ah okej, tänkte jag då. ja men vafan om du föreslår att jag ska planka varför stänger du igen spärrarna så man inte ens kan röra de! fuck han!
iaf, var tvungen att dra hem till nellie igen för att låna hennes busskort, tack & lov att hon inte behövde busskortet!
tackar för lånet btw. ilsken gick jag förbi båset med kortet & slänge igen dörren när jag skulle ut, hahaha.
iaf & nu sitter jag här & har dampat över min blogg. pallar inte fixa om den igen ikväll, gör det imorgon.
just nu så är mina tangenter fuckade på msn, palla! ska försöka fixa det, det kommer knappast gå, menmen, smell ya later!

Kommentarer
Postat av: moona

vi lever i 2007 talet, planka is the shit och ett sätt att spara pengar o tid ^^

2007-08-27 @ 23:09:28
Postat av: nellie

det är luuuugnt baby! behöver ju endå inte det längre

2007-08-28 @ 11:29:48
URL: http://barbiedollX.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0