okej .. så här är det; jag har en MEGASTOR ÅNGEST!

sitter här .. kom hem för typ inte så längesen. varit med mona idag. sa hejdåå vid 6. flickan skulle träffa nurcan då & jag skulle hem då så goodie, då skulle mona inte tråkat efter. men vid halv 6 -6 började ångesten komma, ett sånt pirr i magen & typ lite illa mående. det kändes typ exakt som innan jag skulle upp på scen & sjunga när vi hade avslutning i skolan i juni. jupp, exakt samma känsla typ .. fast bara pytte pytte lite mindre.
hoppas det går bra imorgon, köpte till & med redbull för imorgon, koffein innehåller det så man blir typ hyper haha, det brukade göra en stor verkan på mig förut, menmen vi får se vad som händer imorgon. drack ju en sugarfree redbull idag & den hade ingen verkan alls ..  plus så mådde jag illa efter. så alltså egentligen borde jag inte dricka redbull om jag mår illa efter .. menmen vill ju inte vara knäpptyst imorgon heller för den delen så redbull it is .. or not. aja, skitsamma. får se hur det blir imorgon. fatta att jag ska vara där i 5 timmar på gymnasiet på första dagen, säkert fullt med lära-känna-varandra-lekar. good i guess.( men vill egentligen inte!) hoppas på det bästa iaf, men kan definitivt inte neka att jag känner mig orolig just nu .. vill bara att imorgon ska gå så fort som möjligt. (hoppas hoppas hoppas) sa en sak till mona. jag ba; jag önskade det fanns ngt så jag inte mindes ngt alls från imorgon, fast sen i övermorgon när jag kmr är allt som jag velat ha det. menmen ngt sånt finns ju inte i livet XD iaf .. får helt enkelt vara social, ska vara social. jag kan, jag kan, jag vill, jag vill, jag ska! punkt slut!
det ska gå! sen imorgon när jag kmr hem måste jag väl köpa block & almenacka & så. anxiety isn't over yet. men får ta det chill antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0