loving me for me

just nu sitter jag här bara & tar det chill. kom hem för inte så längesen. var i skolan, sen när jag kom hem drog jag med mamma till elgiganten där vi kollade på plasma tv:n. vi vandrade runt & kollade. Jag stod & tjatade om att den måste vara miljövänlig. och om den kostar några tusen extra(minst 2000 extra, där går gränsen), det är för miljööööööööön! Idag köpte vi ingen tv, bestämde oss för att dra till stan någon annan gång & kolla där i en annan affär, men köpte två filmer iaf. V för vendetta & Just like heaven köpte jag. stod aslänge & kollade på högen med filmer. köpte båda två för bara 200:- fatta hur billigt det är för V för vendetta! sen så stack vi till pris extra, där jag köpte donuts med choklad på. ÄLSKA! asså seriöst jag skulle aldrig kunna vara en sådan person som har godis eller bakelse förbud, eller något liknande, asså fatta en dag går inte utan att jag käkar glass choklad eller godis, asså det är sååå gooooooooooott!
tycker typ synd om & irriterad på nilo, & ailas lärare, hon tvingar de att byta grupp till mig liksom! ta mig inte fel, det vore asroligt om de kom in i min klass så får jag träffa de oftare, men jag menar; snälla det var bara ett diagnos test.
& för det andra, detta rör inte bara det provet .. asså låt aldrig någon trycka ner dig! ALDRIG, ALDRIG ALDRIG! låt aldrig någon säga att du inte kan bli det du vill bli, eller att du inte kan bli något alls. aldrig! inte ens om din mamma, din pappa ..  eller till & med jag säger det! tro på dig själv, om du vet att du kan .. om du vill, så finns viljan att försöka så det är bara att ge gärnet. låt aldrig någon säga att du är tjock, smal .. ful eller jag vet inte vad. du är bra som du är! du kan bli vad du vill, exakt vad du vill, ingen kan någonsin trycka ner dig om du inte låter dem, så för de som blir nertrycka av vänner, familj eller vemsomhelst; tro på dig själv, du kan bli ALLT du vill bli, bara du själv vill!

skolan gick så snabbt idag, ville inte att den skulle ta slut, det är så konstigt, jag ser det inte som en plågsam grej att gå till skolan, jag ser framemot det, asså det är så OK. hahaha!

kände mig så illa mående i bussen på väg hem från elgiganten, men efter närjag steg av käkade jag en donutis ^^
så då blev jag okej, haha.

bytte svenska grupp idag också btw .. tack & lov! sen så äre typ ..  två nya elever i vår klass.
men nu ska jag sluta blogga, kanske bloggar mer sen .. eller kanske inte. får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0