lalala, god morgon ..

här sitter jag ..  vaknade för 10 min sen typ. idag ska jag vara med mona. ska träffa henne vid/i rudbeck. its gonna be naaaaajjjs. ser framemot att gå förbi min gamla skola & att typ gå in i rudbeck/vänta bredvid tills mona har slutat. låter säkert jättekonstigt att man ser framemot att vänta i en skola .. eller det kanske inte låter konstigt, bara jag som tkr det? aja .. palla med alla brats där & alla andra människor som dömer en aslätt. nej, jag har definitivt inget emot brats. jag har emot de med en viss attityd, det är inte så att jag menar; alla som är rika är brats & de hatar jag! nej, så äre inte. bara de som har en dålig attityd & dömer en aslätt pga av vad man har på sig eller hur man är. palla va ni! anyways väntar på att mina två mackor ska hoppa upp ur brödrosten närsomhelst nuu, eller de kanske redan gjort det?

btw .. här är låten jag pratade om igår kväll, vinnar låten i american idol. i love it!



There was a time I packed my dreams away
Living in a shell, hiding from myself.
There was a time when I was so afraid

I thought I'd reached the end.
Baby, that was then.
But I am made of more than my yesterdays.

This is my now,

And I am breathing in the moment.
As I look around,
I can't believe the love I see.

My fear's behind me,
Gone are the shadows and doubt.
That was then.
This is my now.

I had to decide.
Was I gonna play it safe?
Or look somewhere deep inside,
Try to turn the tide.
Find the strength to take that step of faith?

This is my now,

And I am breathing in the moment.
As I look around,
I can't believe the love I see.

My fear's behind me,
Gone are the shadows and doubt.
That was then.
This is my now.

I have a courage like never before, yeah.
I settled for less, but I'm ready for more.

Ready for more?

This is my now,
And I am breathing in the moment.
As I look around,
I can't believe the love I see.

My fear's behind me,
Gone are the shadows and doubt.
That was then.
This is my now,

And I am breathing in the moment.
As I look around,
I can't believe the love I see.

My fear's behind me,
Gone are the shadows and doubt.
That was then.

This is my now.
This is my now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0