för trött & seg

gud, jag känner mig en aning seg & trött just nu, kom nyss hem från kista, varit där med nellie .. skulle köpa typ minst 3 saker(rosa top/linne, hotpants/bh), men kom tomhänt hem -.-
iaf .. vi höll på att diskutera om anti -klagomåls armband ..  såg det i valerias blogg, att det var ett armband som är ett 21-dagars fritt klagomål, alltså att man på ngt sätt inte ska klaga på ngt alls! haha jo det borde gå ... NOT!
haha nej, men kan alltid försöka & de är ju gratis också .. ska tydligen beställa två för vi bestämde oss för att skaffa sådana & om man nu vill klaga är det ju bara att ta av armbandet & sätta den på andra handen, så äre tydligen.
kul kuuul, menmen de kmr ju typ fram vid jul, eftersom det tar 10-12 veckors för de att 'anlända' till sverige, menmen klagomålsarmband it is! (en bild på armbandet finns längst ner på det här inlägget.)
borde kanske städa mitt rum & bädda sängen, fast orkar ju inte, ska ändå lägga mig sen på antten XD palla bädda sängen då .. men sminket kan jag ju städa undan :) iaf .. just nu så känner jag mig ja som sagt; trött & seg .. en aning yr också .. konstigt nog. borde nog ta ett glas vatten. ska nog göra det.


orkar inte skriva mer, ska logga in på pa nuuuuu. never utan pa. haha tönt jag är när det gäller pa.  beroendeframkallade jööö. 

                                                             
                                                   här är det klagofria armbandet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0