fix you

kom på nyss en sak. jag är så lyckligt lottad. jag är tacksam för allt jag har. tack. vet fan inte vem jag säger tack till. kanske för allt jag har? kanske till de som funnits där för mig? eller allting tillsammans.
eller .. kanske bara tack. det låter säkert skitkonstigt, men jag är verkligen glad för allt jag har. jag har några få, men bra vänner & det är jag glad för. jag tackar för att jag har en sån underbar familj även om vi bråkar lite då & då ibland, men vilken familj gör inte det?

lyssnar på fix you med coldplay. älskar den låten. innebörden av den & en riktig vän. en riktig vän ser osynliga tårar säger jag bara. & många andra saker märker de & är också.

idag vare kul i skolan, fast det bara var andra dagen så längtar jag redan tills det blir måndag. alla människorna i klassen kanske inte vill lära känna nytt folk, men det finns vissa som är jättesociala & verkligen är fett trevliga!
namnlapparna, de skulle byta plats. de gjorde det två ggr idag .. första gången satt jag bredvid en tjej jag inte kmr ihåg namnet på, vi snackade ju inte alls .. sen så andra gången man kom in efter rasten så hade de placerat en annan tjej bredvid mig. hon heter clara, hon är faktiskt jättetrevlig & vi satt inte alls tysta. naaaaaaaaajs säger jag bara. sen så lärde jag känna nilo's kompis som heter mashid, den flickan var ju jättetrevlig också XD sen så lärde känna en till! hahaha, vi är typ tågkompisar nu också :) ayla heter hon (vet inte om det stavas så). menmen en bra dag har det varit & maten var bättre än igår så åt två portioner. lasagne åt vi. den var helt okej.
var med veronica för det mesta av dagen. menmen, detta visar att never be negativ så ska du se att det går bra & se! det gick ju bra :D & konstigt nog .. så jag att jag börjar bli lite mer socialare, yeaaay XD mobbad jag är -.-
haha iaf, sen så sista timmen gick de igenom individuella plan i aulan, ska såklart välja körsång! musik föralltid & aldrig utan! haha läraren i körsång kom ju sjungande in på scenen & sjöng en lång stund innan hon började prata .. hon sjöng fint, men jag började typ garva, fnissa lite smått medans jag satt bredvid nilo & mashid då XD bara för att det var så tyst & hon sjöng så glatt & typ knäppte med fingrarna & smådansade medans! iaf .. nu orkar jag inte blogga mer. ska antigen sova, för jag är jättetrött. somnade nästan i morse när vi var i aulan i skolan & var frånvarande hela dagen, ska kanske börja sova vid 10 på kvällen nu. haha jag vet fett tidigt men ändå. vill vara koncentrerad på lektionerna :) elleeeeeeeeer så ska jag bara umgås lite med tv lr ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0