dude, juuust chill

hey there delilah (8) ... lala.
lyssnar på den underbara låten. den är så .. underbar.
väntar på att so u think u can dance ska börja.

känner mig typ .. ledsen, inte ledsen för att jag är ledsen. jag är typ .. jag är ledsen när det händer så tråkiga saker.
vill bara att alla ska må bra. men vet ni vad? det är smärtan som gör oss starka. efter regn kommer solsken.
hur mycket vi än går igenom, kan vi kolla tillbaka på allt & sen ba; yes jag klarade det. ha alltid hopp. det betyder mest. hjälpen är ..? jo, vännerna, familjen, någon i släkten .. en främlig du just mött & ni blir goda vänner på kort tid, ja, någon utan de, man måste bara hålla ögonen öppna & kan man inte det får vännerna försöka göra det.
vet inte om någon fattade den meningen, menmen, asså .. liksom hang in there. the lights will guide you home.

ja .. har lite skuldkänslor rörande annat, men det ordnar sig. i just got to do it! sen så tar jag det som det kommer.
vad jag snackar om? you will never knoow.

aja .. ska sluta bloggandet för ikväll. inlägget låter deppigt tycker jag, vill så gärna sluta med något positivt.
äh, vet ni vad? livet är härligt för mig & jag ska njuta varje minut av det! längtar tills imorgon konstigt nog, att längta till skolan är så ovanligt mig, haha. äsch, its fun.

just det, jag glömde bort min jacka idag & trodde jag hade tappat bort den, letade efter den skit mycket tills jag gav upp & aila sa att veronica säkert hade den, så vi drog & åkte tåg hem sen så ringde jag flickan & veronica hade tagit med min jacka hem när jag glömt den där bredvid henne. stooort tack! hahaha, fick panik. men får min kära jacka imorgon.

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0